فهرست مطلب

طراحی سایت پزشکی رویاکو

اگر می‌خواهید نظر بیماران را به خود جلب كنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی سایت پزشكی به راحتی این كار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های كثیر الانتشار، خود را به اكثریت مردم معرفی نمایید.


فهرست مطالب:
1. مقدمه طراحی سایت پزشکی

2. هدف از طراحی وب سایت پزشکی چیست؟

3. مهم ترین ویژگی یک وب سایت پزشکی چیست؟

4. امکانات وب سایت پزشکی

5. چند نکته در طراحی وب سایت پزشکی

6. طراحی سایت پزشکی

7.اهمیت وجود سایت پزشکی

8. قدرت سایت پزشکی

9. ویژگی های سایت پزشکی

10. طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

11. معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک

12. راضی نگه داشتن مشتریان

13. خدمات سایت پزشكی 

14. دلایل موفقیت سایت های پزشکی

15. قیمت طراحی سایت پزشکی

16. جمع بندی


مقدمه طراحی سایت پزشکی

بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.
علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی وب سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.
امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز می تواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

امروزه ایجاد و راه اندازی و به طور کلی طراحی وب سایت برای تمامی کسب و کارها و برندها و حتی افراد حقیقی و حقوقی لازم و ضروری است و پزشکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. پس از راه اندازی و طراحی وب سایت پزشکی برای پزشکان، درمانگاه ها و سایز مراکز درمانی، تولید محتوای این وب سایت ها بخشی مهم محسوب می شود. اینکه چه مطالبی در قالب محتوای بازاریابی بر روی وب سایت پزشکان قرار بگیرد، از موارد مهم طراحی سایت پزشکی است.

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد. در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

هدف از طراحی وب سایت پزشکی چیست؟
معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدید کنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و … از جمله اهدافی است می توان با طراحی وب سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید. با استفاده از یک طراحی وبسایت پزشکی قوی می توان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

 

مهم ترین ویژگی یک وب سایت پزشکی چیست؟
مراکز درمانی نظیر درمانگاه ها، مطب ها و بیمارستان ها حتما نیاز به یک وب سایت پزشکی دارند. این مراکز باید آدرس، شماره تماس، روزها و ساعات خدمات رسانی، لیست پزشکان و تخصص ها و در برخی موارد مقالات و مطالعات پزشکی را در اختیار بیماران قرار دهند.
تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و… از جمله مهم ترین خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی است که باعث آسودگی خاطر بیماران و حتی پزشکان و مسئولین مراکز درمانی می شود. طراحی سایت پزشکی برای پزشکان تازه کار سبب می شود که آنها نه تنها نسبت به معرفی تخصص، رزومه و نیز ارائه مقالات علمی و مطالعات جدید پزشکی خود بپردازند بلکه با قرار دادن سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی نتایج مفیدی نصیب بیماران خواهد گردید.

 

امکانات وب سایت پزشکی
1- رزومه پزشک
در این بخش از یک وب سایت پزشکی باید به معرفی درجه و تخصص یا فوق تخصص و همچنین سوابق علمی و دانشگاهی پزشک یا پزشکان، مطالعات و مقالات علمی منتشر شده معتبر، راهکارهای درمانی و در برخی موارد دستاوردهای پزشکی پرداخته شود.

2- اطلاعات پزشکی و مقالات
در این رابطه طراحی سایت پزشکی برای پزشکان و مراکز درمانی می توان جدیدترین اخبار مربوط به علم پزشکی و مقالاتی در این باره به کاربران ارایه کرد. این مقالات باید به زبانی ساده و قابل فهم برای اشخاص بدون سواد پزشکی باشند.

3- نوبت دهی آنلاین
از جمله موارد مهم در طراحی سایت پزشکی، سرویس نوبت دهی آنلاین می باشد. با اجرای سیستم نوبت دهی آنلاین این امکان در اختیار بیماران قرار داده می شود تا از زمان های خالی و روزهای ویزیت مطلع شده و به آسانی و بدون مراجعه حضوری چه در محل کار باشند چه در خانه و یا هر جای دیگری، تنها با دسترسی به اینترنت بتوانند نسبت به گرفتن نوبت در روز و ساعتی که برایشان مقدور است، اقدام نمایند.

4- تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی
در این بخش اطلاعات فردی، سوابق بیمار، پروسه درمان بیماری و جزئیات دیگر در پرونده پزشکی بیمار را به صورت الکترونیکی در اختیار بیمار قرار دهیم تا پزشک بتواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته تا در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

5- پرسش و پاسخ های متداول
در این قسمت مراجعان به سایت پزشکی سوالات عمومی خود از جمله خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد پزشک و… را مطرح ساخته و پزشک مربوطه به آنها پاسخ می دهد.

6- تجهیزات و معرفی امکانات
امکانات، خدمات و تجهیزات موجود در مطب و یا درمانگاه و بیمارستان با زبان تصویر و فیلم به مراجعان نمایش داده می شود. ویدئو و عکس در طراحی سایت آزمایشگاه اهمیت زیادتری دارد زیرا باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد می شود.

چند نکته در طراحی وب سایت پزشکی
چون نیاز است، محتواها و مطالب یک وب سایت پزشکی توسط خود پزشک یا افراد آگاه به علم پزشکی هرچند وقت یک بار به روز رسانی شود، بهتر است که سایت های دینامیک (پویا) در طراحی این گونه سایت ها استفاده شود تا پزشک یا تولید کننده محتوای پزشکی بتوانند از طریق سیستم های مدیریت محتوا اقدام به انتشار محتواها و مطالب در وب سایت پزشکی مذکور کنند.

نکته دیگر در طراحی یک وب سایت پزشکی، سازگاری بالای سایت با موبایل است. امروزه با پیشرفت تلفن های همراه، بیشتر کارهای اینترنتی از طریق موبایل صورت می گیرد پس عدم سازگاری وب سایت پزشکی شما با نسخه موبایل امتیازی منفی محسوب می شود. از این رو توجه به این نکته بسیار حائض اهمیت است.وب سایت پزشکی شما علاوه بر اینکه باید بسیار جامع و کامل باشد، باید که کار کردن با آن نیز آسان باشد. نوبت دهی آنلاین باید بسیار ساده و قابل فهم برای بیمار بوده و مطالب منتشر شده در قالب مقالات علمی و پزشکی نیز باید به زبان ساده باشد.
یک وب سایت پزشکی باید شامل اطلاعات جامع پزشک یا پزشکان مربوطه نیز باشد. اطلاعاتی نظیر رزومه، دانشگاه محل تحصیل، نوع تخصص یا فوق تخصص دکتر مربوطه، آدرس و شماره تلفن مطب یا مرکز درمانی، روز و ساعت خدمت رسانی پزشک یا پزشک مربوطه و حتی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی باید امکان نوبت دهی آنلاین وجود داشته باشد

طراحی سایت پزشکی

پایه ی طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند.

پزشكانی كه مي خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند داشتن يك سايت ضروری است. پزشكان با طراحی سايت پزشکی و طراحی سایت پزشکان مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند. علاوه براين، هدف از طراحی سايت پزشکی را می توان پاسخگویی به يك سری از سوالات اوليه ی بيماران دانست و با در اختيار قرار دادن آخرين دستاوردهای پزشکی، افراد را در جريان قرار داد.

طراحی سایت پزشکی ما کاملاً داینامیک بوده و همگی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای اختصاصی می باشند . مدیریت محتوا و به روزرسانی در طراحی سایت پزشکی ، توسط خود پزشک به راحتی قابل انجام است، البته در صورت درخواست پزشک در طراحی سایت پزشکی به روز رسانی مطالب و اطلاعات وب سایت و تولید و توسعه محتوای آن توسط واحد پشتیبانی این مجموعه انجام می پذیرد.

اهمیت وجود سایت پزشکی
امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت مراکز خدمات درمانی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و … مهمترین مسائلی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت مختصص مراکز خدمات درمانی از آن بهره مند گردند.
طراحی سایت کلینیک پزشکی، طراحی سایت درمانگاه ها و طراحی سایت بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

قدرت سایت پزشکی
طراحی وب سایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به وب سایت پزشکان باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی وبسایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

ویژگی های سایت پزشکی
مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد. در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی
رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی چیست رعایت شود. چرا که با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتور جستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک
ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدید کنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و … از جمله اهدافی است می توان با طراحی وب سایت پزشکی و مختصص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

راضی نگه داشتن مشتریان
مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت می توان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

درحال حاضر طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی مستقل برای پزشکان و مراکز درمانی معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در شبکه اجتماعی است . در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد . آیا مایلید تمام تخصص ها و مهارت هایی که در علم پزشکی دارا هستید به اطلاع کاربران سایت و بیماران برسانید تا با اطمینان بیشتری به شما مراجعه کنند؟

هر سایت پزشكی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدكنندگان خود ارائه دهد:
1_ معرفی پزشک
2_ مقالات
3_ معالجه از راه دور
4_ سئوالات رایج پزشكی
5_ امکان رزرواسیون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت
6_ بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات
7_ امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی
8_ نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل
9_ بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک
10_ در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت

 

دلایل موفقیت سایت های پزشکی
درآخر موفقیت یک سایت پزشکی، آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل می باشد. در صورتی که سایت پزشکی در زمینه ی کاری خود و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل بیاید می تواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید.

قیمت طراحی سایت پزشکی

بهترین و کم هزینه ترین راه برای برند سازی شخصی یک پزشک قطعا طراحی سایت پزشکی برای او می باشد. قیمت طراحی سایت بازه مشخصی ندارد و براساس فرم نیازسنجی و بعد از آن امکانسنجی که توسط تیم طراحی رویاکو انجام میشود تعیین میشود.

تیم رویاکو با توجه به امکانات و ویژگی های که درون یک طراحی وب سایت پزشکی گنجانده می شود، بسته های پیشنهادی را ارائه کرده است. شما می توانید با توجه به نیاز و درخواستی که دارید بسته مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که درصورتی شما امکانات و ویژگی های متمایز و بیشتری را درخواست نمایید، توسط تیم طراحی رویاکو در ایجاد سایت پزشکی گنجانده شود. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر، می توانید با مشاوران رویاکو تماس حاصل نمایید. با توجه به جزئیاتی که با ما در میان می گذارید، بهترین راهکار به شما پیشنهاد خواهد شد. این اطمینان را می توانید داشته باشید که در ازای هزینه طراحی وب سایت پزشکی که پرداخت می کنید، به مزایای بسیاری دست پیدا خواهید کرد.

جمع بندی
اما نکته ی مهم بعد از آوردن کاربران جدید به سایت و همچنین برای کاربران قدیمی و یا مشتریان، نگه داشتن آنها در سایت می باشد. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت بسیار سایت اصلی ترین مسائلی است که باید انجام گردد. به طور خلاصه موفقیت یک طراحی سایت پزشکی به دو عامل آوردن مشتریان و بیماران جدید آنهم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت، ارتباط مستقیم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین رویاکو