کلمات قدرتمند در سئو

فهرست مطلب

کلمات قدرتمند و استفاده صحیح و بجا از آنها می تواند باعث ارتقای سئو سایت و فروش وبسایت شما شود. در این مقاله با ذکر مثال های کاربردی ، در مورد این نوع کلمات کلیدی می نویسیم.

سعی کنید تمام کلمات قدرتمند و‌ تاثیرگذاری را که می توانید، پیدا کنید و به آن عمل کنید. “نیل پاتال”

_ کلمه ی پیشرفته(Advanced):

بازاریابی اینترنتی پر از وبینار است. کلمه ی “پیشرفته” نشان می دهد که این خطا و اشتباه نیست بلکه کاری عملی و موثر است.

_  چگونه (How to) :

ما قبلاً در مورد این کلمه ( How to ) مفصل بحث کرده ایم.

_ عدد 1،702،148:

عدد خاص و عجیب و غریب کمک می کند تا مقیاس در ذهن خواننده قرار گیرد.
مخاطب فکر می کند: ” این رایگان است ، من چه چیزهایی را از دست داده ام؟”

_ صفحه ی تقلب (Cheat Sheet) :

کلمه ی تقلب نشان می دهد که نکات در جای دیگری در دسترس نخواهند بود.

_ متن دکمه ای (Button Text) :

متن دکمه ای ، بصورت هوشمندانه ای تنظیم شده است به طوری که هنگام خواندن بیانیه، احساس می کنید موافق حضور در وبینار هستید. کاملا هوشمندانه.
این یافته ها ممکن است خوب باشد ، اما موارد بیشتری وجود دارد. هنگامی که به پایین صفحه می روید ، این صفحه ای است که مشاهده خواهید کرد. ما قبلاً کلمات« تاثیرگذار » را برجسته کرده ایم.

بیایید چهار جمله و چرایی کار آنها را تحلیل کنیم.

یک عامل حیاتی وجود دارد که کسب و کار شما برای تسلط بر گوگل به آن نیاز دارد. این یک بیان استادانه است. در دنیای بازاریابی و سئو ، اطلاعات زیادی در اطراف شناور است. کلمه ی یک عامل حیاتی در حالی که برای انجام اقدام به اینکار فشار می آورد ، کنجکاوی را نیز افزایش می دهد.

روش کمتر شناخته شده ، برای افزایش بازدید شما بدون نوشتن مطالب بیشتر. عبارت “کمتر شناخته شده” ، همانند ضربه ی آخر عمل می کند. این باعث می شود کاربر احساس کند ، “این همان است ، این همان چیزی است که من به آن نیاز دارم”، در حالی که بدون نوشتن محتوای بیشتر بلافاصله بزرگترین اعتراض و باور غلطی را که مردم دوست دارند مبنی بر اینکه شما برای نوشتن بازدید بیشتر باید محتوای بیشتری بنویسید ، برطرف می کند.

چگونه می توان بدون ایجاد بک لینک بیشتر رتبه ی بالاتری گرفت. عبارت “رتبه ی بالاتر”  ، کاربران را به عمل نزدیکتر می کند در حالی که “بدون ایجاد بک لینک بیشتر”، بلافاصله اولین افسانه / باور غلط / اعتراضی را که کاربران ممکن است داشته باشند ، برطرف می کند.

چگونه می توان رتبه بندی را در زمان کمتری افزایش داد: این عبارت دقیقاً مانند موارد دیگر کار می کند. وعده ی “افزایش رتبه”، در حالی که بزرگترین اعتراض را از شما می گیرد.

اگر از راه دور نام SEO را شنیده باشید ، به احتمال زیاد برایان دین را می شناسید. او چندین سال با رتبه بندی بدون زحمت برای استفاده از کلمات کلیدی فوق العاده ی رقابتی گوی سبقت را از رقیبانش دزدید. او یک گروه تک نفره است.

این همان چیزی است که پس از باز کردن لینک Backlinko.com مشاهده خواهید کرد.

بر خلاف نیل ، برایان شما را به ثبت نام در لیست ایمیل خود ترغیب می کند. او نسخه ی ساده و موثری از کلمات تاثیرگذار “رایگان” و “اثبات شده” را استفاده و ارائه می دهد.

هر چند این تمام آن چیزی که باید گفته شود نیست، اما اگر شما صفحه را پایین بکشید ، توصیفاتی را خواهید دید که به قدرت و اعتماد شما کمک خواهد کرد. پس از آن، یک حرف فروش کوچک را می بینید که به عنوان یک پست وبلاگ عمل کرده و شما را به دانلود و مطالعه ی برنامه ی “فرمول 3 مرحله ای ساده” برای رتبه بندی بهتر ترغیب می کند. ما قصد نداریم همه این موارد را در اینجا پوشش دهیم ، بنابراین به سایت Backlinko.com مراجعه کنید تا خودتان ببینید.

آقای جون مورو (بلاگر) :

او مسئول موفقیت عظیم شرکت SmartBlogger (نام قبلی آن BoostBlogTraffic) و همچنین گرداننده چندین وبلاگ موفق در صنعت نیز می باشد.

داستان او باورنکردنی است و نسخه ای که در وب سایت خود استفاده می کند نیز همین است. « یک نگاهی به خودت بینداز.»

کل صفحه با کلمات قدرتمند و تاثیرگذار و سایر کالاها پر شده است.
اجازه دهید تجزیه و تحلیل کنیم:

اگر وبلاگ خود را رشد دهید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
این اصل بنیادی در SmartBlogger، در 2 جمله ساده است. چون می خواهد به شما بیاموزد که چگونه از وبلاگ خود درآمد بیشتری کسب کنید. سادگی و صراحت این بیانیه تأثیر عمیقی می گذارد.

می خواهید یاد بگیرید …:
در این بیانیه باید سه نکته ی مهم را یادداشت کرد. چون می خواهد به شما بیاموزد که چگونه وبلاگ خود را به درآمد منفعلانه ی 1000 دلار در ماه افزایش دهید.

آخرین ، اما کمترین مورد ، تصویر آقای « جان »، با درآمد فعلی او (100 هزار دلار در ماه) باعث ایجاد انگیزه ، کنجکاوی و اقتدار می شود.

این تمام مطلب نیست. پس از کشیدن صفحه به سمت پایین ، مقالات درخشان با عناوین درخشان از شما استقبال می کنند. شما باید بتوانید استفاده ی هوشمندانه از « کلمات قدرتمند و تاثیرگذار» را در عناوین اصلی مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین رویاکو