فهرست مطلب

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک نوع بازاریابی اینترنتی و یک روش قدرتمند برای جذب مشتریان مورد نظر است که شامل ایجاد و به اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به اهداف کمپین بازاریابی است. مشتریان شما از طریق رسانه‌های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر شما ازطریق این رسانه ها مثلTelegram,Instagram,Facebook,Youtube,Linkedin و … به طور مستقیم با مخاطب خود صحبت نکنید فرصت فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. در ایران رسانه‌های اجتماعی Telegram و Instagram بیش از سایر رسانه‌ها مورد اقبال عمومی است به طوریکه طبق آخرین آمار سال 1396، 40 تا 45 میلیون کاربر در Telegram و 30 تا 35 میلیون کاربر در Instagram حضور دارند.

برای اینکه بتوانید خیلی زودتر از رقبایتان در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار بگیرید، برای افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان که منجر به افزایش سطح فروش شما شود، گام بعدی بعد از داشتن وب سایت، بازاریابی در موتورهای جستجو SEM است که دو بخش SEO و PPC را شامل می‌شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)
بهینه سازی وب سایت از طریق مجموعه اقداماتی مثل اصلاح کدها، استخراج کلمات کلیدی، تولید محتوای مناسب، ایجاد لینکها و … است که بر روی وب سایت انجام می‌شود تا باعث افزایش تعداد بازدید از وب سایت از طریق موتورهای جستجو گردد.

تبلیغات کلیکی (Pay-Per-Click)
جدا از SEO روش دیگری که برای نمایش وب سایت شما در صفحه اول جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر وجود دارد، تبلیغات کلیکی است که به ازای هر کلیک باید مبلغی پرداخت شود.

تبلیغات کلیکی گوگل (Google Adwords)
این تبلیغات ارتباط سریع، هدفمند و دقیق بین شما و مشتریانتان در صفحه اول جستجو ایجاد می کند و می توانید تنها با یک تبلیغ خلاقانه مشتریان بالقوه‌ای که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند به مشتریان واقعی تبدیل کنیم.

تحلیل‌گر گوگل (Google Analytic)
ابزار تحلیل گر قدرتمند گوگل است که به تحلیل جامع بازدیدکنندگان وب سایت می پردازد.
Google Analytic اطلاعات کاربران وارد شده ، مسیر ورودی، زمان حضور آنان، فعالیتها، مسیر خروجی از وب سایت و… را در اختیار می گذارند تا مدیران وب سایت بهترین استراتژی تبلیغات را تدوین کنند.

نحوه استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کار موفق
برای استفاده بیشتر از تبلیغات گوگل، شما باید نتایج تبلیغات گوگل خود را در طول زمان اندازه‌گیری کنید. Google AdWords به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و با کمک تبلیغات، از مکان‌های تبلیغاتی و یا کلمات کلیدی استفاده کنید که بیشترین سود را برای کسب و کار شما داشته باشد. پس از انجام این کار، می‌توانید استراتژی‌های گوگل را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که نتایج را به بیشترین حد ممکن رسانده و تبلیغات آنلاین خود را بهینه‌سازی کنید. بهترین راه استفاده از تبلیغات گوگل برای کسب و کار اینترنتی به‌عنوان یک مکمل برای تلاش‌های سازمان‌دهی شده خود در جستجوگرها است. شما علاوه بر بازاریابی محتوا و دیگر تاکتیک‌های ساخت SEO، می‌توانید نتایج مورد هدف خود را با استفاده از تبلیغات کلیکی ایجاد کنید.

تبلیغات گوگل
تبلیغات Google PPC یکی از بهترین راه‌های بهبود دسترسی شما در موتورهای جستجو است. هنگامی‌که یک کاربر از کلمات کلیدی که شما مشخص کرده‌اید، استفاده می‌کند، در بالای صفحه نتایج جستجو، تبلیغات شما نمایان می‌شود. این کار زمانی که به‌درستی انجام شد، این تبلیغات می‌تواند یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال عالی برای تکمیل تلاش‌های شما در بهینه سازی سایت یا SEO باشد. سیستم‌عامل‌های شبکه‌های اجتماعی تنها مکانی نیست که می‌توانید در آن تبلیغ کنید. تبلیغات گوگل یکی دیگر از انواع دیجیتال مارکتینگ ‌هایی است که می‌تواند یک ارزش بسیار مفید برای کسب و کار اینترنتی به‌حساب بیاید. این نوع تبلیغات در یک مدل PPC سازمان‌دهی شده است، به این معنی که شما برای هر کلیک در یک آگهی، باید پول پرداخت کنید.

چرا تبلیغات گوگل اهمیت دارد
اینجا جایی است که تبلیغات گوگل در آن قرار دارد و حاوی مزایای بسیار زیادی است. اگرچه تلاش‌های عالی شما درزمینه SEO می‌تواند نتایج واقعی را به شما نشان بدهد، تبلیغات کلیکی گوگل Google PPC هم به شما کمک می‌کند تا ترافیک کسب و کار خود را افزایش دهید، این ابزار می‌تواند لذت‌های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تبلیغات کلیکی Google PPC همچنین به بهبود کیفیت ترافیک سایت شما کمک می‌کند. هنگامی‌که شما تبلیغات گوگل را پیاده‌سازی می‌کنید، شما در معرض کلمات کلیدی قرار می‌گیرید که کاربران برای پیدا کردن محصولات و خدمات موردنیاز خود آن‌ها را در موتورهای جستجو می‌نویسند. اکثر مشتریان شما از گوگل برای پیدا کردن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مفید، استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید با این مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کنید، باید در بهبود جستجوی ارگانیک خود بیشتر تلاش کنید.

 

فعالیت های بخش SMM
1- تحلیل رقبا
2- تدوین و تنظیم کمپین هدفمند بازاریابی و تبلیغات
3- طراحی و ساخت و راه‌اندازی صفحات شبکه‌های اجتماعی
4- تولید و به روزرسانی محتوای خلاق و جذاب
5- مدیریت صفحات شبکه‌های اجتماعی
6- راه‌اندازی سیستم اتوماسیون برای جذب فالورها
7- مدیریت پاسخگویی به کامنت‌ها
8- طراحی و اجرای انواع کمپین‌های مناسبتی
9- آنالیز محتوا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین رویاکو