سئو سایت در شیراز

 در موفقیت یک وبسایت موارد زیادی وجود دارد، اگر بخواهیم به تک تک آنها اشاره کنیم لازم هست بگوییم طراحی سایت بدون سئو قطعا محکوم به شکست است.

سئو کاربرهای هدف را به وبسایت شما هدایت میکند، هشتادوچهار درصد کاربران ایرانی در حال حاضر برای تامین نیازهایشان به موتور جستجو سر میزنند.

هدف اصلی سئو جذب کاربرهای هدف است که در نهایت باعث افزایش فروش وبسایت می شود.

سئو سایت

چرا سئو لوکال (منطقه ای) اهمیت دارد

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از طرف گوگل، از یک سوم وردی سایت ها از جستجوی گوگل لوکال یا همان محلی هستند.

در آخرین بروزرسانی الگوریتم های گوگل، این موتور جسنجو برای نمایش نتایج به کاربران، بر اساس مکان جغرافیایی کاربران و با مدنظر قرار دادن سابقه جستجوی آن‌ها در صفحه نتایج جستجو (SERP)  نتایج را رتبه‌بندی می‌کند.

شرکت طراحی سایت رویاکو با استفاده از جدیدترین راهکارها و ترفند های سئو سعی می کند رتبه سایت کسب و کارهای شیراز را در گوگل ارتقا داده و به رتبه های اول گوگل برساند.

 

مزایای سئو لوکال

مراحل سئو و بهینه سازی سایت

برخی از فعالیت هایی که باعث شده در پروژه ها صفحه اول گوگل باشیم.

سئو تکنیکال

درک صحیح ربات های گوگل از ساختار و بهبود تجربه کاربر هنگام مراجعه به سایت

بازاریابی محتوا

شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و …

لینک سازی هدفمند

باید با بستن حفره های امنیتی از هک نشدن وب‌سایت و اطلاعات سایت مطمئن بود.

سئو سایت فروشگاهی

برای این که بتوانید محصول خود را به خوبی به صورت آنلاین بفروشید، می‌بایست سایت فروشگاهی داشته باشید که به ازای عبارات مرتبط و مناسب در گوگل نتیجه داشته باشد.

معماری اطلاعات یعنی دسترسی سریع و آسان از مهمترین بخش های سئوی سایت فروشگاهی است. هر لینک اختصاص به یک کلمه کلیدی داشته باشد. تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا، یافتن مشکلات فعلی سایت، افزایش سرعت سایت، سئو داخلی فروشگاه اینترنتی، تولید محتوا در بلاگ، تولید بک لینک و … از جمله فعالیت های سئوی سایت فروشگاهی است.

طراحی سایت فروشگاهی

سئو سایت شرکتی

سئو سایت های شرکتی باعث برند سازی و هر چه بیشتر دیده شدن برند شرکت ها می شود. افزایش اعتبار کسب و کار، افزایش ترافیک سایتر از دیگر دستاوردهای سئو برای شرکت هاست.

شرکت ها برای کسب موفقیت بیشتر از روش های مختلف تبلیغی و بازاریابی استفاده میکنن تا از رقیبان پیشی بگیرند که سئو یکی از بهترین این ابزارهاست.

با توجه به رقابت زیادی که بین شرکت ها در فضای آنلاینی که روز به روز در حال گسترده شدن است نمی توان از سئو و بهینه سازی سایت شرکتی گذشت و چشم پوشی کرد.

طراحی سایت شرکتی در شیراز

سو سایت خبری

از آنجایی که بسیاری از مردم این روز ها رو به دنیای اینترنت آورده اند، افراد بسیاری اخبار روز را از طریق این وب سایت های خبری دنبال میکنند و از مزایای استفاده از این نوع وبسایت ها ، امکان دنبال کردن دسته خاصی از اخبار میباشد.

با توجه به تعداد زیاد سایت های خبری و مجله های اینترنتی و سرعت در اطلاع رسانی می طلبد که سایت خبری فاکتورهای مورد تایید گوگل را داشته باشد تا بتواند بالاتر از بقیه سایت ها قرار بگیرد.

با توجه به گستردگی موضوعی فعالیت سایت های خبری باید یک استراتژی جامع و متفاوتی برای کلمات کلیدی نسبت به بقیه سایت ها داشت.

ریسپانسیو بودن سایت ، انتخاب تیترها بر اساس کلمات کلیدی نه انتخاب خبرنگاران! و … مواردی است که در محتوای خبری باید مد نظر داشت.

طراحی سایت خبری در شیراز

سئو سایت پزشکی

امروزه مردم بیشتر جواب سئولات بیماری یا سلامت خود را در اینترنت جستجو میکنند که این جستجو کنندگان میتوانند با ترفندهای سئو به سایت پزشکان هدایت شوند.

با استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین که مهمترین آن سئو است می توان این مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل کرد.

پیدا کردن کلمات کیدی پرجستجوی پزشکی و سلامت، انتشار محتواهای باکیفیت و پاسخ به سوالات مخاطبان می تواند منجر به شناخته شدن بیشتر پزشکان و افزایش اعتبار آنها شود.

 

طراحی سایت پزشکی در شیراز

سئو سایت شخصی

یک سایت شخصی حرفه ای می تواند کاربردهایی چون: معرفی فعالیت ها و آثار شخصی برای هنرمندان، عکاس ها، نویسندگان،  اساتید دانشگاه، محققان با قابلیت های ویژه  برای نمایش پورتفولیو ، رزومه و … داشته باشد.
گرچه شبکه های اجتماعی ابزارهای مناسبی برای معرفی اشخاص می باشند اما داشتن یک سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه انحصاری می تواند چندین برابر مفیدتر باشد

طراحی سایت شخصی در شیراز

فرم سفارش سئو سایت

اگر میخواهید سئو سایت خود را به گروه سئو رویاکو بسپارید، میتوانید شماره تماس خود را در فرم زیر برای ما ارسال کنید.

نمونه کارهای سئو سایت در شیراز

× پشتیبانی آنلاین رویاکو