فهرست مطلب

نام سازمان: مجموعه بزرگ گیاهپزشکی گاردن مارکت شیراز (Grand Garden Market)

جایگاه سازمان: اولین مجموعه گیاهپزشکی، باغ و فضای سبز خاورمیانه  در  شیراز، اولین  بیمارستان  تخصصی  گل  و  گیاه  در کشور، اولین پایلوت علمی و تخصصی مشاوره ای در زمینه گیاه پزشکی کشور

معرفی سازمان: گاردن مارکت اولین مجموعه گیاهپزشکی، مشاوره و طراحی  باغ  و  فضای سبز خاورمیانه در شیراز است  که با متخصصین و گیاهپزشکان مجرب خدمات مختلف و متنوعی را ارایه می دهد. گاردن مارکت یک مجموعه بزرگ، جدید و مبتکر در حیطه گل و گیاه و خدمات  گیاه شناسی می باشد. در این مجموعه اولین بیمارستان گل و گیاه کشور قرار دارد و مشتریان می توانند گل ها و گیاهان بیماران خود را به آن بسپارند و فرآیند درمان را در بخش بیمارستان طی کنند. در این مجموعه همه نیروی انسانی دارای تحصیلات لیسانس، فوق لیسانس  و دکتری در رشته های گیاه پزشکی، کشاورزی و یا دارای تجارب چندین ساله در عرصه های باغبانی، کشت، هرس و طراحی می باشند. در حال حاضر تعداد 20 نفر بصورت مستقیم و 100 نفر بصورت غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار می باشند.

خدمات سازمان: مشاوره گیاه پزشکی، باغبانی و تغذیه ای، مشاوره در  مورد  تنوع  گیاهی مربوط  به  مناطق  مختلف جغرافیایی، فروش انواع کاکتوس و گیاهان آپارتمانی و فضای باز، فروش انواع آب نما، صندلی و گلدان، طراحی و اجرای تخصصی ویلا، محوطه و فضای سبز، طراحی و اجرای کلیه سیستم های آبیاری هوشمند، قطره ای و مخفی شونده، طراحی و اجرای دیوارهای سبز، طراحی و اجرای بام سبز، طراحی و اجرای سنگ فرش های طبیعی، طراحی و اجرای سنگ های شب تاب طبیعی، طراحی  و  اجرای فلاورباکس های منحصر به فرد، طراحی و اجرای فضای سبز بصورت ویژه با المان های متفاوت، طراحی و اجرای انواع آب نما بصورت صخره ای، موزیکال و غیره.

امور انجام شده و درحال انجام توسط رویاکو در سازمان: ایجاد و راه اندازی  بخش  تحقیق و توسعه  مجموعه  با مسئولیت  افزایش  فروش، راه اندازی، پشتیبانی  و  مدیریت  وبسایت  سه  زبانه  به  آدرس www.gardenmarketco.com، شبکه های  مجازی  و  اینترنتی، بازاریابی  دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، رسانه های اجتماعی، تجارت الکترونیک و فروش اینترنتی مجموعه  گیاهپزشکی گاردن مارکت، اجرای Five S  در مجموعه، اصلاح  و  مدیریت سیستم های انبارداری و نظام دهی  به  بخش  حسابداری، راه اندازی  سیستم های CRM و  مدیریت  مشتریان سازمانی و شرکتی.

آدرس شعبه مرکزی: شیراز، حدفاصل میدان و زیرگذر صنایع (بولوار میرزای شیرازی)، روبروی بانک تجارت، جنب  انبار  اتحادیه  عشایری استان فارس، مجموعه بزرگ گاردن مارکت.

شماره تلفن سازمان: 07136351637 / 07136350002/ 07136350003

مدیریت محترم سازمان: جناب آقای مهندس احمد دانشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین رویاکو