در حال حاضر تصور بسیاری از شرکت‌ها، سازمان ها و موسسات ایرانی این است که “بازاریابی” صرفاً یک معادل برای کلمه “تبلیغات” بوده و چیزی بیش از آن نیست. از سوی دیگر این سازمان ها فکر می کنند برای  افزایش  فروش  خود  حتما  نیاز به هزینه های کلان همچون اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی گران قیمت، تبلیغات فیزیکی و شهودی بسیار سرسام آور دارند و یا فکر می کنند با داشتن  دو یا سه بازاریاب حضوری و مویرگی می توانند فروش خود را متحول نمایند و یا با طراحی یک وبسایت ساده یا پیشرفته تمامی مشکلات فروش و بازاریابی خودرا پشت سر بگذاردند. حال با این وجود راه حل افزایش فروش حقیقتا در چیست؟ چرا شرکت هایی چون دیجی کالا و یا بامیلو در صدر فروش  کشور هستند؟ چرا شرکت های به نام و مشهور، فروش بسیار بالایی دارند؟!

متفکرانه به مراحل ذیل فکر کنید: هلدینگ تخصصی “رویاکو” عقیده دارد: “طراحی سایت آخرین مرحله از کار ماست”. برای تحول در فروش خود (نه صرفا افزایش چند درصدی در فروش، بلکه تحول در آن) نیاز به مدیریت و توسعه مراحل ذیل می باشد:

  • ایجاد بخش تحقیق و توسعه با مسئولیت افزایش فروش توسط رویاکو در سازمان جهت تقویت راهبردهای فروش و بازاریابی
  • اجرای مراحل FIVE S در سازمان به منظور بهبود و تقویت زیرساخت های فروش
  • بهبود و نظام دهی ساختار و زیرساخت های حسابداری سازمان جهت مدیریت دقیق فروش
  • بهبود و نظام دهی ساختار و زیرساخت های انبارداری در سازمان
  • نظام دهی به تمامی بخش های سازمان با دیدگاه بازاریابی مشتری محور
  • ایجاد سیستم های تحقیقات بازار بر مبنای رقبا  به منظور رصد و بررسی فعالیت های رقیب
  • مشاوره های مبتنی بر افزایش چند برابری فروش
  • ارایه گزارش های لحظه به لحظه از شروع افزایش فروش و برنامه های پیش رو
  • ایجاد کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر افزایش فروش
  • راه اندازی، مدیریت و پشتیبانی شبکه های مجازی
  • ایجاد و راه اندازی رسانه های الکترونیک، بازاریابی حضوری و دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، بهبود ساختار تجارت الکترونیک
  • ایجاد و راه اندازی سیستم های مدیریت نوین نیروی انسانی همچون سیستم آکورد، سیف ناک، اندرسون و بوستون
  • ایجاد رقابت فزاینده در بین نیروی انسانی برای فروش بیشتر بر مبنای روش علمی روز دنیا
  • مدیریت مشتریان و ایجاد سیستم های CRM به عنوان پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • ایجاد و مدیریت مشتریان جدید و وفادار و ایجاد تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان
  • راه اندازی تبلیغات شبکه ای، دایره ای و خوشه ای برای سازمان ها
  • ساخت روبات های هوشمند اختصاصی افزایش بازدیدکننده و اطلاع دهنده از خدمات شرکت برای اولین بار در جنوب کشور
  • طراحی وبسایت های چند زبانه جهت فعالیت در داخل و خارج از کشور (وبسایت های فروشگاهی، اطلاعاتی و خدماتی)
  • فروش فزاینده اینترنتی به همراه فروش حضوری
  • مدیریت، تولید محتوا و پشتیبانی از وبسایت ها
  • سئو سازی و بهینه سازی وبسایت با کلید واژه های کوتاه
  • افزایش رتبه وبسایت ها به همراه ارایه گزارش های کوتاه مدت

بنابراین طراحی وبسایت آخرین مرحله از کار ماست  و  بازاریابی  نه  تنها  مبحثی بسیار  گسترده‌ تر از  فروش  است، که اصلاً به یک فعالیت مشخص محدود نمی‌شود و تمام بخش‌های یک تجارت  را  در بر می‌گیرد. بازاریابی، کلیّت  یک تجارت است که  بر طبق  نتیجۀ  نهایی و از  نگاه مشتری دیده می‌شود. بنابراین توجه و قبول مسئولیت بازاریابی باید توسط تمام بخش‌های  یک  سازمان انجام  شود. رویاکو  بازارهای  پنهان تجارت شما را با انجام تمامی مراحل فوق کشف می کند و بر مبنای شرایط جاری و اقتضایی، فروش سازمان و شرکت شما را بصورت  تضمینی به حداقل دو برابر افزایش می دهد.

تجارب ما، تجارت شما، با رویاکو همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *